środa, 22 stycznia 2014

Działalność radnej Marzeny Michalak-Pięknej


Wybieramy radne i radnych, by w naszym imieniu podejmowały/-li dobre decyzje, by pracowali na rzecz społeczności lokalnej. Uważam, że zarówno obowiązkiem, jak i jednocześnie przywilejem wyborczyń i wyborców jest śledzenie ich samorządowej pracy, a następnie komentowanie jej i ocenianie. Dlatego postanowiłem sprawdzić, jak pracuje jarocińska radna Marzena Michalak-Piękna (lista SLD), na którą głosowałem. 


Tylko skrupulatnie rozliczając nasze przedstawicielki/naszych przedstawicieli mamy możliwość wpływania na jakość i efektywność ich pracy, a tym samym na stałe podnoszenie jakości naszego życia - przynajmniej w tych jego obszarach, o których Rada Miejska w Jarocinie może decydować. Nie bójmy się pytać, sprawdzać, chwalić i krytykować. W ten sposób nasze polityczne wybory będą bardziej świadome. Mam nadzieję, że znajdą się osoby, które pójdą w moje ślady i także przeanalizują działania radnych. 

Przygotowując swoje opracowanie, korzystałem z materiałów zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Jarocin, a także wysłałem do Biura Rady wnioski o udostępnienie informacji publicznej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz