czwartek, 23 lipca 2015

Błyskawiczne Muzeum Regionalne w Jarocinie!


Ile instytucja wydała na wydruk mapek? 




Zupełnie przypadkowo natknąłem się na wydaną przez Muzeum Regionalne w Jarocinie mapkę Jarocina z zaznaczonymi miejscami, w których znajdują się murale. Na drugiej stronie była lista wydarzeń towarzyszących Jarocin Festiwalowi 2015. Ponieważ akurat szukam miejsc, gdzie można tanio wydrukować takie mapki, zapytałem muzeum o koszty. Szybkość odpowiedzi mnie całkowicie zaskoczyła. Inne instytucje powinny brać przykład z Muzeum Regionalnego w Jarocinie! Dziękuję za to pani Renacie Królak, która przygotowała odpowiedź.


21 lipca 2015 roku 

godz. 13.39 – wysyłam prośbę o fakturę za wydruk mapek
godz. 13.42 – otrzymuję potwierdzenie odczytania wiadomości
godz. 13.54 – otrzymuję fakturę, o którą prosiłem

Faktura m.in. za wydruk mapek [PDF] – tylko pozycja nr 2 

godz. 13.57 – upewniam się, czy dobrze odczytuję, że 5 tys. mapek kosztowało blisko 1.890 zł netto
godz. 14.19 – otrzymuję potwierdzenie odczytania wiadomości
godz. 14.19 – otrzymuję potwierdzającą odpowiedź

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz